Artykuły

Ten dział pragnę poświęcić w celu przekazania Państwu swojej wiedzy zebranej w syntetyczną formę, która poświęcona jest różnym sferom biznesu, marketingu, zarządzania oraz innym. Miejsce to będzie sukcesywnie aktualizowane.

Mam głęboką nadzieję, że zawarte tutaj informację będą dla Państwa ciekawą i wartościową lekturą.

Będzie mi niezmiernie miło jeśli korzystając z zawartych tutaj materiałów wyrazicie Państwo swoją aprobatę poprzez polubienie  fanpage’a firmy na Facebooku.

Prawo Cywilne – osobowość prawna i typy osób prawnych

Wrzesień 6th, 2016|

Opracowanie poświęcone jest genezie oraz idei działania jaką niesie za sobą byt osoby prawnej. Pokazane są również przykłady osób prawnych oraz różnice między osobami prawnymi, a fizycznymi. Osoba Prawna Genezy instytucji osób prawnych należy szukać [...]

Marketing międzynarodowy – standaryzacja, adaptacja na rynkach, cena, szara strefa

Wrzesień 6th, 2016|

Standaryzacja i adaptacja w strategiach na rynkach zagranicznych Rozciąganie rynku krajowego – quasi standaryzacja Rozwinięty marketing międzynarodowy – analiza rynków międzynarodowych i strategie zróżnicowane wykorzystujące adaptację Myślenie globalne – standaryzacja produktu i innych elementów mixu. [...]

Marketing międzynarodowy – marka i produkt

Wrzesień 6th, 2016|

W niniejszym opracowaniu pragnę skupić się na aspekcie produktu i marki oraz ich kształtowaniu w ramach marketingu  międzynarodowego. Kategorie produktów wg. P. Kotlera - produkty czysto materialne - produkty z usługami towarzyszącymi - usługi z [...]

Marketing międzynarodowy – informacje podstawowe

Wrzesień 6th, 2016|

W niniejszym opracowaniu pragnę przedstawić elementy marketingu międzynarodowego oraz sposób w jaki ta forma marketingu funkcjonuje. Marketing międzynarodowy Marketing (def. Kotlera) – to dostarczanie odpowiednich dóbr i usług odpowiednim odbiorcom w odpowiednim miejscu, w odpowiednim [...]

Marketing – istota, geneza, podstawowe pojęcia

Wrzesień 6th, 2016|

Marketing to DZIEDZINA WIEDZY (nie nauka) o poruszaniu się na rynku. Wiedza ta ma służyć ogółowi.   Podstawowe pojęcia w marketingu: Potrzeby – stan odczuwania braku zaspokojenia. Pragnienie – jest wyrazem szczególnego sposobu zaspokojenia potrzeb [...]

Fuzje i przejęcia – wprowadzenie do zagadnienia

Sierpień 30th, 2016|

We wstępie do zagadnienia uwaga zostanie skupiona na sposobach rozwoju firmy, cyklu życia przedsiębiorstwa oraz fazach rozwoju. Przedstawione zostanie także ujęcie fuzji i przejęć w poszczególnych latach rozwoju gospodarki, typologie fuzji i przejęć oraz przesłanki, [...]